środa, 8 marca 2017

Znakomity ŚNIADANIOWY JOGURT Z BANANEM

Mam dla was przepyszny, zdrowy i dietetyczny przepis na jogurt z bananem. Co najlepsze, możecie dodawać do niego wszystko, na co macie ochotę. Moje pomysły podam poniżej.

BAZA
Wystarczy nam banan, 1 łyżka oleju lnianego i 4-5 łyżek jogurtu naturalnego. Banana miażdżymy widelcem (oczywiście można zblendować na gładką masę, jeśli ktoś woli, ale to więcej mycia :D no i te kawałki banana moim zdaniem świetnie tam pasują), dodajemy jogurt i olej, dokładnie mieszamy. 

DODATKI
wypróbowane przeze mnie, zdrowe i smaczne

  • płatki owiane (moje z dodatkiem rodzynek i goji) - 1 łyżka
  • nasiona chia - 1 łyżeczka
  • sproszkowany korzeń maca - 0,5-1 łyżeczka
  • orzechy (ja lubię włoskie lub nerkowca) - 15 g
  • inne owoce - dziś np. kiwi, pasują tu też truskawki, maliny itp.
  • kakao gorzkie - 1 łyżeczka
Baza to około 297 kcal, zatem jeśli jemy na śniadanie, warto dodać jakichś dodatków, aby dostarczyć sobie więcej energii.

Smacznego! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...