czwartek, 20 kwietnia 2017

Szampon Vatika - Virgin Olive od magicznyogrod.pl

Muszę przyznać, że nieco zdziwiłam się, że magicznyogrod.pl posiada w swojej ofercie również kosmetyki i to całkiem sporą kolekcję różnorodnych produktów, więc naprawdę warto zajrzeć na ich stronę. Sama zdecydowałam się na szampon firmy Vatika. Nie czytałam wcześniej o nim opinii, zachęcił mnie sam opis szamponu. Z niepewnością użyłam go po raz pierwszy, ale szampon okazał się świetny. Doskonale oczyszcza włosy - gdy są mokre dosłownie piszczą, nadaje im blasku, wygładza i, co ważne, dzięki niemu włosy są dłużej świeże i puszyste. Dodatkowo nadaje im delikatnej objętości, miękkości i ułatwia rozczesywanie. No i pięknie pachnie.
Niestety pojemność szamponu jest dość niewielka, bo 200 ml, gdzie standardowo dostajemy 400 ml. W takim wypadku cena może pozostawiać trochę do życzenia, aczkolwiek tutaj dostajemy produkt w miarę przystępnej cenie, która może konkurować z innymi sklepami.
Bardzo polecam wam ten szampon, sprawdzi się do wszystkich rodzajów włosów. Dostępny tutaj.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...