środa, 8 marca 2017

Metalowy zaparzacz do herbaty i ziół od magicznyogrod.pl

Gdy dostałam propozycję od sklepu Magiczny Ogród, wiedziałam, że na ziołach się nie skończy. Trzeba przecież jakoś je parzyć, a mój stary sprzęcik zdążył już zardzewieć. Zdecydowałam się na ten model, chociaż na stronie jest ich mnóstwo do wyboru. Ten jest stosunkowo niewielki i mieści odpowiednią ilość ziela. Wykonany ze stali nierdzewnej. Zaskoczeniem dla mnie było to, w jaki sposób się go otwiera, a w zasadzie ile siły trzeba użyć, żeby go otworzyć. Chodzi bardzo ciężko. Rączka jest dość cienka i dlatego w połączeniu z mocnym naciskiem na nią, tworzy dość bolesne połączenie. Na szczęście, po kilku użyciach troszkę się to wyrobiło i chodzi zdecydowanei lżej. 
Polecam dla niezbyt wymagających użytkowników. Cena jest dość przystępna.


Produkt znajdziecie tutaj: KLIK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...